Wanna have this neck candy!

www.sieradenkistje.nl

Just found an amazing site with jewelery. I really like jewelery (especially chains), but I don’t have a lot. So it’s my plan to buy some chains. Here are some examples of the online shop sieradenkistje.nl. This chains are nice and not to expensive, so I think I’m gonna buy one or two. I’ll tell you which one I’m going to buy!

Ik heb net een superleuke site gevonden met sieraden. Ik hou erg van sieraden (vooral van kettingen), maar ik heb er niet zo veel. Dus ik ben van plan om een paar kettingen te gaan kopen. Hier zijn een paar voorbeelden van de online winkel sieradenkistje.nl. De kettingen zijn leuk en niet te duur, dus ik denk dat ik er één of twee ga kopen. Ik zal jullie vertellen welke ik ga kopen!

4 reacties to “Wanna have this neck candy!”

  1. PERFECT! I love those. ❤

  2. OHMYGOSHIEEEEE ❤
    Die zijn echt awesome 😀

  3. VERTEL! Welke site, ik moet mijn bankrekening plunderen als ik dit zie haha

Geef een reactie

