Wishlist Mai 2011

a jellow top/dress: thischicksgotstyle.com // sunglasses: Marc Jacobs

This is my wishlist at the moment. I’m sure I’ve forget a lot of things. What do you like the most?

Dit is momenteel mijn wenslijst. Waarschijnlijk ben ik veel vergeten. Wat vind jij het leukst?

bloglovin

3 reacties to “Wishlist Mai 2011”

  1. Die schoenen en dat rokje zijn niet helemaal mijn stijl, maar ik denk dat het wel tof kan staan als je het leuk combineerd (en dat kun je wel :-))

  2. Ik kan je foto helaas niet zien! Ik had wel even een vraagje, post je namelijks ook wel eens je gedichten? Want ik heb zelf een tijdje gedichten geschreven en ik vind het leuk om die van anderen te lezen. (:

Geef een reactie

