http://voguelish.blogspot.com/

Ik heb al best wel lang niet gepost, sorry daarvoor, maar ik had geen tijd. Ik ben twee dagen lang de hele dag in het theater geweest voor een toneelvoorstelling, en dat was echt superleuk om te doen! Ook heb ik een rokje gemaakt, hij is wel een beetje te groot, dus dat moet ik nog even veranderen. Hier post ik vanmiddag wat foto’s van.

Sinds deze week doe ik mee met een blog genaamd voguelish.blogspot.com . Ik post elke vrijdag, maar soms (zoals vandaag) op een andere dag. Als je wilt weten welke berichten door mij zijn gepost, dan moet je even onderaan elke blogpost kijken. Mijn eerste post heet shoppen @ 9 Straatjes.

I didn’t post for a very long time, sorry for that, but I had no time. I’ve been busy with theater and sewing a skirt (you’ll see pictures of it later this day).

Since this week I post every friday (and sometimes an other day, just like today) at voguelish.blogspot.com. The blog is in Dutch.

bloglovin

Geef een reactie

