Make-up Look: Say Hello To The Colours!

Zoals ik al zei, hier mijn make-up look met het Coastal Scents palette. Ik zag ooit deze look op de blog van Vera Camilla: http://veracamilla.nl/2011/07/playing-with-make-up-copycat-acid/ en toen ik iets wilde gaan maken met mijn nieuwe palet dacht ik weer aan die look. Het is zoals je ziet niet precies hetzelfde, bij mij zitten de kleuren andersom, maar dat was ook niet de bedoeling. Toen ik de look ging maken was het immers alweer een paar dagen geleden dat ik het voorbeeld van Vera Camilla had gezien.

Terug naar de look. Ik heb eerst boven het oog geel gedaan, daarna in de ooghoek groen en dat met mijn vinger een beetje geblend. Onder heb ik nog een beetje roze gedaan, maar ik weet niet of dat nou een goede keuze was. Op de bovenste foto lijkt het door dat roze net of mijn oog geïrriteerd is..

Het is de eerste keer dat ik echt ‘expirimenteer’ met make-up. Ik smeerde wel eens gewoon oogschaduw op, maar dat was gewoon simpel een kleurtje. Ik vind het op zich best wel leuk geworden. (:

Nu nog een vraag voor jullie: Vinden jullie het raar als je oogschaduw ophebt zonder mascara? Ik heb het hier namelijk niet, omdat ik ’s avonds deze look maakte en daarna geen mascara op heb gedaan. Op de bovenste foto lijken mijn bovenste wimpers nog redelijk zwart, maar soms ziet het er zonder mascara kaal uit. Wat vind jij?

Stap updated door rechts onderin je mail adres in te vullen of volg mij met Bloglovin’! 

bloglovin

Geef een reactie

