She Poems is weer terug!

Ik begin weer met mijn blog bijhouden. Nadat ik vorig jaar Juli ben gestopt met deze blog heb ik nog een andere blog gehad en een blog met iemand anders. Misschien zet ik de posts daarvandaan nog over, over een paar weken/dagen. De posts zullen wel veranderen. Niet meer alleen maar over mode, make-up etc. Ik wil meer posts maken met langere teksten, een soort artikelen. De blog heeft geen onderwerp meer, ik ga gewoon plaatsen wat ik wil. De lay-out is ook veranderd. Het is rustiger geworden. Ik een paar categorieën (fashion, writing en other) hieronder worden alle posts verdeeld. De posts komen trouwens in het Nederlands, behalve als er opeens heel veel buitenlandse lezers komen, dan ga ik ook schrijven in het Engels. Voor nu verwacht ik dat helemaal niet, ik ga gewoon dingen posten die ik leuk vind en dan zie ik wel wat ervan komt! Als je benieuwd bent naar wat ik allemaal ga posten, volg mijn blog dan even via email of via bloglovin!

Alba,

 

 

Geef een reactie

