Outfit: PAARSE VRIJDAG

Vorige week was het Paarse Vrijdag, een landelijke actie op middelbare scholen tegen homofobie. Ik vind dit een hele goede actie en daarom droeg ik die dag ook paars. Hier is mijn outfit van die dag, alleen wel een beetje laat..

Ik heb mijn paarse pinkpop shirt aangetrokken. Vorig jaar was het tijdens Pinkpop op een gegeven moment superdruk bij de grote tent en toen opeens had mijn moeder een Pinkpop shirt in haar hand. We vroeger nog van wie die was, maar niemand reageerde, dus toen heb ik ‘m maar mee naar huis genomen. Daarbij heb ik mijn witte blazer aangetrokken, een zwarte broek en zwarte leren All Stars.

Op je armen tekenen werkt goed tegen vervelen in de les, vandaar dat er nu ook een soort ‘tattoo’ op mijn armen is getekend. Dit heeft een vriendin van mij gedaan. De bliksemschicht staat voor Harry Potter,  een D geschreven op de favoriete manier van mijn vriendin die ook meteen staat voor de Arctic Monkeys (uit het nummer ‘D is for Dangerous’) en een soort R. die R is eigenlijk een T en K in een wat staat voor The Kooks (die zijn freakin’ awesomeee) en ook voor T&R, wat staat voor Tom Felton en Rupert Grint: twee acteurs van Harry Potter.  Ook heb ik nog twee armbanden om, eentje gekregen van mijn moeder en een ander van mijn tantes voor mijn verjaardag.

shirt: Pinkpop merchandise // blazer: Urban Outfitters // jeans: Urban Outfitters // shoes: All Star

Het is weekend (yay!), fijn weekend en het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat en mijn blog volgt (bv. met bloglovin’ of met de ‘follow’ button in de sidebar)! ♥

One Comment to “Outfit: PAARSE VRIJDAG”

Geef een reactie

