MUSIC: #1

De laatste tijd luister ik heel erg veel naar de volgende twee nummers, dus die wilde ik even met jullie delen!

but isn’t it a pity that the sunshine
is followed by the thunder, with thoughts of going under


Een vriendin van mij zong dit nummer bij een muziekavond op haar school. Ik zit niet bij haar op school, maar ze heeft me het filmpje doorgestuurd en daardoor ken ik het nummer. Het is echt een goed wakker wordt nummer, omdat het best rustig is maar niet te rustig.

I’ll climb and I will wonder why,
I got dark only to shine. 

Dit nummer ken ik via het youtube kanaal van Joey Graceffa (net als de serie Uglies van gister). Ik ga jullie maar niet proberen te vertellen wat voor muzieksoort het is, want ik ben daar echt heel slecht in, ik haal het allemaal door elkaar en zo. Ik weet wel dat ik het een heel bijzonder nummer vind, en Marina heeft echt een hele mooie stem!

Vandaag even een korte post, omdat ik de hele dag bezig ben geweest met het opbouwen van het kerstgala. Is iemand van jullie nog wezen staken? Ik ben jammer genoeg niet geweest, omdat ik dus het kerstgala aan het opbouwen was. Ik weet wel dat de rest van mijn klas gewoon gegaan is, maar of het nou veel nut had? Wie weet!

Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat en mijn blog volgt (bv. met bloglovin’ of met de ‘follow’ button in de sidebar)! 

Geef een reactie

