WISH: Knitted

Mexy, VILA, Motel

Ik hou van truien. Ik heb er al een paar thuis en eigenlijk was het mijn plan om deze winter heel veel in te slaan, maar ik heb eigenlijk geen trui gekocht. Ook al is de winter alweer bijna voorbij, het is hier nog steeds super koud en dus wil ik eigenlijk nog heel graag een trui.


					
One Comment to “WISH: Knitted”

  1. Ik ben ook dol op truien ! Heb er wel een aantal in mijn kast hangen maar kan nooit genoeg van hebben, helemaal met dit weer!

Geef een reactie

