FASHION: Alexa Chung voor Vero Moda

Eigenlijk heb ik  mijn abonemment op de cosmogirl opgezegd, maar toch kreeg ik gister nog één nummer binnen. En hier stond toch wel iets leuks in, een collectie van de Vero Moda met Alexa Chung als model en inspiratiebron. Ik hou heel erg van de stijl van Alexa Chung en was dus ook heel erg benieuwd naar deze collectie. Hieronder een paar foto’s.

bron: http://www.veromoda.com/

Die rode broques op het eerste plaatje zijn geweldig, en ik heb al schoenen die daar heel erg op lijken dus dat komt mooi uit. Ook de jurkjes met kragen vind ik erg mooi, ik hou van mooie kragen. De blouse op het tweede plaatje is heel erg simpel, maar het is wel iets dat ik echt mis in mijn garderobe en deze is maar 20 euro!  De volgende keer dat ik in de stad ben ga ik zeker even naar de Vero Moda en anders is online shoppen natuurlijk ook nog een optie. (; Wat vinden jullie van deze collectie?

Geef een reactie

