MUSIC: 17/03/2012 Chef’Special @Paradiso

Zaterdagavond ben ik samen met een vriendin naar Chef’Special geweest. Het was echt supergaaf! . We zaten jammer genoeg wel op het balkon en niet in de zaal. Dit omdat we (en dat ligt aan mij want ik was wéér eens te laat) een beetje laat waren. De zaal stond al grotendeels vol en we dachten dat we het achteraan waarschijnlijk niet zo goed zouden kunnen zien. Op het balkon hadden we inderdaad heel goed zicht, maar in de zaal staan is toch altijd leuker.

De jongens van Chef’Special maakten er echt een feest van, met crowdsurfen en in het publiek gaan staan. Het was Chef’Special Deluxe dus er kwamen ook nog blazers, dansers en andere muzikanten meedoen! Hieronder wat foto’s.

De foto’s zijn allemaal gemaakt door de vriendin waarmee ik was, want ik was mijn camera vergeten. (Ik moet echt eens georganiseerder worden..) Ze heeft ook een paar filmpjes gemaakt een eentje staat op YouTube dus die zet ik hier ook even bij. Hier zie je slowdown en bij 3:52 zie je de zanger Joshua in het publiek gaan.

Alle bandleden deelden aan het eind ook nog handtekeningen uit. Dus ik heb van hen allemaal handtekeningen en dat is ook leuk! 😀

 

Geef een reactie

