OUTFIT: Ombre Hair

jurk + trui : H&M // shoes: converse

Ik hou van haar verven, ik vind het ook altijd heel erg leuk als mensen mensen rondlopen met roze of blauw haar (dat wil ik echt nog een keer met mijn haar doen!) Ook de dip dye/ombre haartrend vind ik heel erg leuk en daarom besloot ik dat ik dat zelf ook wilde. Voor sinterklaas kreeg ik donkerrode haarverf en daarmee heeft mijn moeder mijn haar ombre geverfd. Zoals je op de foto’s wel ziet is was het niet echt rood geworden, maar meer bruin met een rode gloed. Toch was ik er wel heel erg blij mee. De haarverf is er ondertussen wel uit, het hoorde permanent te zijn maar het was er al na een paar weken echt uit. Deze foto’s zijn ook al van best lang geleden. Oh, en bij de laatste foto ben ik een beetje losgegaan met het bewerken, sorry! 

Ik draag een van mijn favoriete truien die ik vaak aandoe als ik geen zin heb om over mijn kleren na te denken en een jurkje, allebei van de H&M. En dit was ook nog in de (mooie!) tijd dat ik mijn pinkpopbandje nog om had. 

Geef een reactie

