INSPIRATION: Printed & Collars

Prints and Collars, I love it! Twee trends waar ik zeker meer van wil hebben. Ik heb voor jullie een paar leuke items en looks gezocht met deze trends.

                             h&m // romwe // topshop

Deze prints lijken op het eerste gezicht  iets té, maar als je er langer naar kijkt dan is het opeens wel leuk! Vooral het blauwe jurkje linksboven vind ik leuk, het ziet er hier op de foto niet zo leuk uit, maar op de andere foto’s bij h&m staat het wel leuk. 😀

sheinside // h&m // topshop // zara

In jurkjes, blouses met print en zonder print: overal kom je kragen tegen en het staat ook gewoon heel leuk!

One Comment to “INSPIRATION: Printed & Collars”

  1. Vooral de prints vind ik erg leuk. Zelf heb ik nog niet echt zoiets, maar op zoek ga ik zeker. Dat wil niet zeggen dat ik meteen iets ga vinden, maar gewoon zoeken is geen probleem… 🙂

Geef een reactie

