MUSIC: 2 Spotify playlists!

Ik heb de afgelopen tijd twee playlists gemaakt op spotify en het leek me wel leuk om die met jullie te delen. Als het goed is kan je op de lijst klikken en ‘m dan overnemen op je eigen spotify account als je die hebt. Ik zet er ook een printscreen bij voor de personen die geen spotify hebben!

Motherfucking Disney Ending

De titel van deze playlist komt van het liedje Fifteen Floors van Balthazar, welke ook in de lijst staat. De bands erin worden vaak beschreven als indie of rock. Van de twee lijsten is dit de lijst met de meest nieuwe muziek, maar er staan ook wel wat oudere nummers in. Hier te downloaden: klikklikklik!

Do you ever wake up and think, we live in time of such change and progress and yet seem to be standing on the edge of the abyss? 

Een ongelofelijk lange titel, een quote van de blog van Luke Pritchard (leadzanger van The Kooks). Dit is de playlist met de wat oudere nummers. Ik ben zo slecht in het beschrijven van genres van muziek. Volgens wikipedia zijn de bands indie/rock, daar kan ik wel inkomen. Je moet het zelf maar even gaan luisteren! En het is hier te downloaden: klikopdithelelangewoordnetalsdetitel.

Geef een reactie

