OUTFIT: “Watching the ships roll in”

jeans: Urban Outfitters // shoes: Converse

Hier nog een outfit van best wel lang geleden. De outfit zelf is niet zo heel bijzonder, maar het zijn wel allemaal favoriete items. Vooral de broek, ik weet echt niet hoe ik ooit heb kunnen overleven zonder zwarte skinny jeans?! De trui heb ik trouwens al héél lang niet meer gedragen, moet ik misschien maar weer eens doen.

Mijn weekend is tot nu toe echt geweldig. Ik ging van vrijdag op zaterdag logeren met mijn hele roeiploeg, dus met z’n achten. Vanochtend had ik training en toen gingen we achten, dit mogen we eigenlijk bijna nooit doen omdat het best slecht is voor je rug op mijn leeftijd, dus dat was heel erg leuk! Daarna hadden we nog een soort teambespreking om te bedenken wanneer we wilde trainen door de weeks. En toen heb ik weer eens veel te veel paaseitjes gegeten. Je moet echt geen chocolade voor me zetten, want dan kan ik niet meer stoppen met eten. ;p

One Comment to “OUTFIT: “Watching the ships roll in””

  1. Leuke outfit! Je staat er super mee! Haha, en dat van die chocolade ken ik ;). Kus.

Geef een reactie

