RANDOM: Update about my life!

Afgelopen tijd zijn er een paar dingen gebeurd die toch wel het melden waard zijn, dus daarover een post!

1) Een vriendin van mij had via scholieren.com kaartjes gewonnen voor de uitreiking van een literatuurprijs waar Chef’Special ook zou optreden. Ik mocht mee en dus zag ik voor de tweede keer in een paar weken Chef’Special weer live! En of dat niet genoeg was, later stonden ze bij de receptie ook gewoon rustig met elkaar te praten zonder gillende meisjes eromheen. Dus wij pakten onze kans en vroegen om een foto met hen, hier het resultaat:

2) Donderdag kreeg ik een smsje van een vriendin of ik mee wilde naar Julia Stone, omdat zij kaartjes overhad. Eigenlijk kenden wij haar solowerk beiden niet, dus we gingen erheen zonder verwachtingen. Het was superleuk. Julia had een heel eluk Australisch accent, ze zong leuk, ze speelde zelfs trompet en haar band was ook geweldig! Zeker een geslaagde avond.

En verder 3) kwam ik Victor Reinier (Wolfs uit Flikken Maastricht) tegen in een Albert Heijn in oud-zuid, toen ik daar uit eten ging *fangirlscream* 4) ga ik samen met een vriendin een YouTube channel starten, stay tuned voor meer informatie en 5) heb ik afgelopen week heel veel geniale YouTubers ontdekt waar zeker nog een post over komt!

Mijn week bevatte dus veel momenten waarin ik mijn innerlijke 14 jarige (oh wait ik ben ook echt 14) fangirl los kon laten. En woensdag ga ik met school naar Engeland! (o.a. naar Bath, waar Charlie McDonnell vroeger woonde *nogmeerfangirling*).

Geef een reactie

