INTERNET: Favoriete youtubers PART 2

Hier schreef ik al een keer eerder over mijn favoriete youtubers. De laatste tijd heb ik veel meer nieuwe youtubers ontdekt, zoveel dat ze niet allemaal in een post passen. Daarom komt er over een tijdje waarschijnlijk nog een deel, maar eerst een post over: THE FANTASTIC FOURSOME!

‘The Fantastic Foursome’ is een verzamelnaam voor 4 verschillende youtubers. Ze maken allemaal apart filmpjes, maar ze worden soms aangeduid als deze groep omdat ze allemaal vrienden van elkaar zijn en ze verschijnen ook geregeld in elkaars video’s.

Dan Howell, Phil Lester, Chris Kendall, PJ Liguori

Dan Howell/danisnotonfire:

In de beschrijving van Dan’s YouTube kanaal staat ”some british kid. watch the failure that is my life, feel better about yours! ” Dan’s video’s gaan inderdaad opvallend vaak over ‘falende’ dingen die hij doet of meemaakt en hier maakt hij dan hele grappige filmpjes over. Voor deze video’s heeft hij een speciale categorie + een soort theme song. Je hoort die ook in het begin van het bovenstaande filmpje, namelijk ”Reasons why Dan’s a fail. yay!” (Elke keer als ik iets doms doe zing ik dat in mijn hoofd en dat gebeurt nogal vaak..) Verder maakt hij filmpjes over zijn leven met allemaal korte sketches ertussen.

Phil Lester/AmazingPhil:

Phil maakt al ongeveer 6 jaar filmpjes op YouTube, dit is het langste van alle vier de ‘leden’ van the fantastic foursome. Phil’s video’s zijn het meest ‘vloggy’ van alle vier, hiermee bedoel ik dat hij vaak gewoon vertelt wat er op een dag met hem is gebeurd in plaats van bijvoorbeeld een sketch ergens over. De fans van Phil worden Phillions genoemd, omdat Phil iets heeft met lions (leeuwen). Ook doet hij wel eens zogenoemde drawing games waarin hij aan zijn kijkers uitlegt wat ze moeten tekenen (‘teken in het midden van je papier een cirkel met daarboven een driehoek’ etc.) en dan komt er hopelijk iets leuks uit (zoals bijvoorbeeld een whale king).

Chris Kendall/crabstickz:

Herhaling! Ik weet het: ik heb al een keer over Chris’ channel geschreven, maar ik vond het toch stom om hem weg te laten. Wel een nieuw filmpje deze keer, al vind ik het Fridge/Freezer dat ik de vorige keer in het artikel zette nog steeds de beste. Het rare is eigenlijk dat ik dus al eerder over Chris’ had geschreven dan over de andere drie, terwijl ik Chris’ filmpjes eigenlijk het minst kijk. Toch zijn de meeste wel erg grappig. Hij maakt sketches, waarin hij leuke accenten heeft en erg grappig acteerd.

PJ Liguori/KicktjePJ:

Last, but not least: PJ! (PJ is trouwens niet zijn echte naam, maar hij wilt zijn echte naam niet op internet) PJ’s filmpjes zijn heel erg anders dan de meeste filmpjes die je op youtube zet. Het is moeilijk om te beschrijven, bekijk het filmpje hierboven maar. Ik bedoel: wie gaat er met zijn vrienden op ”monsterjacht”? PJ dus, how awesome! PJ’s filmpjes zijn grappig, fantasierijk en heel erg creatief. Naast filmpjes met een verhaal schrijft hij ook liedjes en hij heeft zelfs een verhaal uitgebracht. Ook dit staat op zijn youtube kanaal.

Dan & Phil:

Dan en Phil wonen samen in een appartement in Manchester (al gaan ze binnenkort verhuizen naar Londen) en maken daarom vaak video’s met elkaar. Dan en Phil in één video, dat moet wel geweldig zijn! En dat is het ook altijd, zoals deze ‘How To Make British Pancakes’ video!

Chris en PJ:

Chris en PJ maken samen ook video’s. Meer dan bijvoorbeeld PJ en Dan samen, omdat Chris en PJ dicht bij elkaar wonen, maar niet zo vaak als Dan en Phil. Toch wilde ik deze video er ook even bij zetten!

The Fantastic Foursome samen:

Dit was een soort van ‘basic guide to the fantastic foursome’. Ik ben niet verantwoordelijk voor hierdoor opgelopen verslavingen, wat zich uit in het kijken van iets te veel youtube video’s en iets te weinig huiswerk maken. (;

Geef een reactie

